Johannes I 4:7
"Geliefde broeders en zusters, laten wij elkaar liefhebben, want de liefde komt uit God voort. Ieder die liefheeft is uit God geboren en kent God."

Leden

Degenen die:
1. Akkoord gaan met het doel van de kerk en de geloofsconfessie,
2. Regelmatig aanwezig zijn bij de diensten,
3. Meedoen aan de publieke activiteiten,
hebben het recht om lid te worden.

Om lid te worden van deze kerk moet men aan alle bovenstaande criteria, en één van de hier onderstaande criteria voldoen:
1. Geloven in Jezus Christus, de aanwezigheid bij de gemeenschappelijke dienst, al aangekondigd hebben dat degene mee zal doen aan alle activiteiten van de kerk (geregistreerd zijn bij de kerk).
2. Mensen die in Korea of in het buitenland gedoopt zijn en/of daar een godsdienststudie hebben gevolgd en zich in willen schrijven.
3. Mensen die in deze kerk gedoopt zijn en hun godsdienststudie hebben gedaan.

B

Een gedoopt en geregistreerd persoon van deze kerk heeft het recht om te stemmen.

C

Een persoon die zes (6) maanden lang verzuimt zonder enige reden of oorzaak verliest zijn/haar recht.